tour de france at nighttime? ;)

Deff didn't feel like p diddy when i woke up this morning. BLääää min hals är hur tjock som helst och rösten är halft borta, hosta har jag också fått nu. Håller på att städa mitt rum just nu, för jag vill inte ens minnas när jag gjorde det senast. Ska ha ett mål att försöka hålla det rent nu sista en och en halv månad.

Iallafall gick jag till skolan igår, så jag kunde göra något på kvällen. Fick hur mycket skolarbete som helst att ta igen, men det viktigaste är att jag gör Law först, för min engelska fröken bryr sig typ inte när man lämnar in grejerna (no late policy). Fick tillbaka mitt fullständiga serial killer prov i law, 91%!!!! Hur bra som helst :D hade totalt typ 5 fel på hela provet, blev hur glad som helst :)
så har en hel del skolarbete att göra denna helgen.

Ben hade friday school så han var tvungen att stanna tills klockan 5, men eftersom jag är en så bra kompis så väntade jag på honom och jag skulle göra arbete men istället pratade jag med robbie i typ 1 timme och sen såg jag att zack och hans kompisar var ute och spelade något som heter sackball eller något, det är en liten boll med sand i helt enkelt, och jag försökte spela lite också, men jag var inte jättebra haha. Men men, det var kul iallafall.
Helt plötsligt var klockan 5 och jag hade knappt gjort några frågor alls.
Jag, Ben och Jon åkte till shopping centret och gick runt lite, sen gick vi och åt lite på mc donalds och sen fick jag skjuts hem.

Jag skulle umgås med kegan, men min värdmamma ville inte att jag skulle gå ut alls den kvällen.
Men men, det finns alltid saker man kan säga som funkar! mohahahhaa. kegan kunde inte chilla längre, så jag smsade adam och han var hos tianna.
Så Jag sa till min värdmamma att vi skulle gå till tim hortons (eftersom jag är sjuk eh ehehhh) eller Denny's (mat ställe som är öppet 24/7). men vi ended up crashing in tiannas couch. Vi beställde lite pizza, som smakade skit så jag är glad att jag inte betalade något för den haha. Sen så kom jag och adam på iden att vi skulle cykla runt i området klockan kvart i ett eller något haha, så vi tog två cyklar, tiannas och brandon eller vad han hette, och började cykla, vi cyklade till skolan och sen vid ålderdoms hemmet skulle vi börja cykla hem, men då hörde vi water sprinklers, vatten spridare heter det ju på svenska, och vi ba.. HMMMMM... lets go through them! antar att det kanske är därför jag är mer sjuk idag :P Men men, det var riktigt kul.
Sen vid halv två så åkte vi på en ny tur och racade lite haha, i just love adam, han är så himla rolig haha.

Sen gick jag och adam hem, enda sen jag har flyttat så är det skitbra för vi kan alltid gå hem tillsammans för vi bor så nära varandra!

Idag har jag inga andra planer än att städa och kankse vakta barnen, men jag vet inte ifall jag känner mig tillräckligt frisk för det, men det är meningen att jag ska umgås med kegan ikväll istället. Men känns också som att jag har feber så jag vet inte :(

Ska iallafall göra all min tväätt nu så jag kanske blir klar med den någon gång, mamma längtar tills du tvättar mina grejer, och saknar lukten av ute torkade kläder </3 8 månader sedan jag kände den lukten fääärsk. Speciellt mina lakan, uhh jag saknar min säng.

Iallafall, ah det götttans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0