Tooorsdag

Såå idag var jag hemma igen, mår helt enkelt inte skol-bra ännu.
Men imorgon får jag väl pallra mig till skolan för annars får jag väl inte göra någonting i helgen så lika bra att gå dit. Då får jag allt skolarbete också som jag måste göra färdigt som jag har missat. Har dessutom double spare, så då har jag tid att jobba på det, allting är uuuuträknat haha.

Iallafall idag har jag knappt gjort något. Satt ute i ca en halv timma för vädret är fint, och sen så kollade jag på tv och har lirat the sims 3 som fasen idag haha.
Kollade pittsburgh -montreal men fleury fuckade ju upp det så där gick det emd den vinsten. 2-2 i matcher nu, spääännande. Det är rätt gött för matchen börjar klockan 4 pacific time här, så det är inte sent på kvällen (eftersom matchen spelas på easterntime) men men, pittsburgh better make it to the next round :)

Sen spelade jag lite mer the sims 3, tog en dusch och nu ligger jag i sängen, tror jag ska försöka nanna tidigt idag, kommer säkert sova gott för jag har sovit en hel del dom senaste dagarna. Kom precis på att greys anatomy är på tv klockan 9 eller 10 så kanske borde kolla det :P haha

iallafall, skola imorgon, och FREEEEEDAG :)
Höörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0