roadtrip to edmonton!

Så idag är första gången jag är sjuk och stannar hemma från skolan, tyckte jag förtjänade det.
Har ont i halsen, täppt näsa och huvudvärk.

Iallafall, i helgen så åkte jag på en roadtrip till Edmonton med mina tre kompisar Cam, John och Ben. Har nog aldrig haft så kul i hela mitt liv. Jag har alltid känn Ben bra, och John också, men Cam och jag hade bara pratat lite med varandra dagen innan även fast vi är lika gammla och så, men det var jättekul :)

Iallafall, vi åkte på torsdag kvällen och stannade över i en liten stad som kallas Edson.
På morgonen så åt vi frukost på hotellet och hoppade i poolen klockan 8 och åkte rutschbana och allting, hur kul som heslt. Sedan åkte vi vidare mot edmonton.
På fredagen så spenderade vi mest utav tiden i delen av West Edmonton Mall (HUUUR STORT SOM HELST), eller egentligen spenderade vi hela resan i west edmonton mall :P Men första dagen köpte vi åkpass till inomhus nöjesfältet Galaxyland, det var helt otrolig fräckt, åkte bergochdalbanor inomhus, och en utav dom hade tre loopar, och två utav dom var i rad :)
På kvällen åkte vi hem till Cam's systers hus och hälsade på dom, vi sov även över där. Hennes man tog oss till en biljardhall där vi spelade biljard ett tag, det var riktigt kul :)

Lördagen shoppade vi för det mesta och kollade på en säl show klockan 2.
På kvällen gick vi och kollade på en IMAX movie (jättestor bild) och filmen vi såg var how to train your dragon i 3D, det var faktiskt nog den första 3D filmen jag såg, och det var jättefräckt, för killen som hade huvudrollen var animerad iof, men hade exakt min ögonfärg :)

Egentligen skulle vi åka hem tidigt på söndagen, men vi skulle till vattenparken på lördagen men då sa dom att dom stängde tidigare så vi bestämde oss för att stanna längre på söndagen och gå till vattenparken som är enorm! Så vi kom hem runt 11 tiden på kvällen på söndagen, helt utmattade men det var en utav dom bästa spontana grejerna jag har gjort i mitt liv.
Var längesedan jag skrattade så mycket och hade så kul, love it :)


3 looper :)

Mina bilder är förstora för att ladda upp, men allting finns på facebook :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag lämnar Arkansas den 14 juni sen så ska jag resa med min familj så jag lämnar landet den 30e juni, kommer hem 1a juli!

2010-05-07 @ 05:38:34
URL: http://sanwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0