Prom + long weekend!

I fredags så hade vi bal med skolan, det var jättekul och min dag började klockan 9 men en stor frukost och sen bar det av till att få mitt hår fixat och make up done vid klockan 10. Sen åkte jag hem vid halv 1 och tog på mig min klänning, åkte till the mall och åt och sen upp till UNBC (universitetet) för bilder klockan 3.
Tyvärr regnade det hela dagen så det blev till att ta alla bilder inomhus...
Ska lägga upp några bilder.
Iallafall efter bilder så åkte vi till the keg några utav oss och hade middag åt en jättegod top sirloin, yummy. Sen så började balen klockan 7 och jag dansa som fasen och sen åkte hem vid halv 11. Kvällen var inte särskilt spännande efter det åkte ut till afterprom men åkte hem igen efter 20 mintuer vilket var det dummaste jag kunde ha gjort.
sen gick jag till en fest och sen så gick ryley och steve med mig hem och vidare till något annant ställe.
Lördagen var jag bara hemma och chillade.
Söndagen, adam var back in town igår efter att ha varit i ottawa med skol bandet. Så vi bestämde oss för att campa i katrinas front yard och vi gjorde smores (marshmellows mellan två kex och choklad) hur goa som heslt. sen så åt jag säkert 7 varm korvar och sen sov vi i ett tält som katrina köpte på walmart haha det var kul! men nu har jag massa läxor att göra och såg att jag hade fått mina två biljetter från vancouver till köpenhamn på mailen haha.
39 dagar kvar tills man åker hem...
bilder:
jag och michelle
Jag, Zach och Lisa :)
Jag och tyson
Jag, Julia (också från sverige), ryan, och Ilaria (från italien).
:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

julia ferntoft?

2010-08-20 @ 15:00:45
Postat av: Anonym

ja? haha

2010-09-15 @ 21:07:14
Postat av: Sofia Pettersson

Hej, vet inte om du använder den här bloggen fortfarande.. Men i alla fall, jag ska åka som utbytes student till Kanada nästa år, och det skulle vara jättekul om du skulle vilja berätta lite. Min mejl adress står ju där uppe, skulle bli jätteglad om du hörde av dig! :)

2011-11-04 @ 14:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0