I'm a freaaak, but thanks for lovin mee.

Sunday sundaaaay, helgerna går alldeles för snabbt, tillochmed skoldagarna går för fort! Tiden bara rinner iväääg :(

Iallafall, Igår så istället för att babysitta i 2 timmar mellan 6-8 så blev det helt plötsligt från 5-9.30 utan att någon sa något, helt plötsligt var vi där jättetidigit och sen så åkte dom bara. Men men, det var väl rätt så okej, var rätt tråkigt efter en och en halv timma. fick inte ens betalt för det :( otacksamt!

Kom hem, Kegan hämtade upp mig mindre än 10 minuter senare, han var med sin bror colby och riley. Så vi åkte runt lite, sen åkte vi till en kille som heter jay och chillade i hans hus dom spelade lite gittarr och sånt.
Sen åkte vi till the shell (bensinmacken) och köpte godis, alla åkte hem men jag bad kegan lämna av mig hos adam istället, så jag köpte varm choklad till mig och french vanilla till adam så han blev glad. Vi kollade på en humar och kumar film eller vad dom kallas, den var rolig, sen gick jag hem :)

Vaknade imorse och kände att jag behövde en promenad efter allt det godiset, så på min lista har jag walk up and down university hill, så jag gjorde det idag :) Det är en bra promenad i uppförsbacke hela vägen, förutom på vägen ner då.
Lite mer än 6,000 steg :)

Iallafall, nu ska vi snart till tracy och äta middag, och mitt internet verkade försvinna nu också :( aja, PUSSPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0