Game seven in not too long!!!

Pittsburgh - Montreal, pittsburgh måste vinna annars finns det ingen mening med stanley cup längre :(

igår så var jag i skolan igen, men idag stannade jag hemma. hade dödsångest hela natten för min näsa är alltså hur täppt som helst och jag andas alltid med näsan när jag sover, så jag trodde ärligt talat jag skulle dö hela natten, somnade väl inte förrän halv tre och sen vaknade jag 5. Mår fortfarande inte bra men jag ska försöka äta lite ganska snart. Har aldrig upplevt att min näsa har varit så täppt innan :/

Iallafall, så ska jag se på hockeyn i eftermiddag och hoppas på det bästa, lets gooooo penguins :)


Loveeeeeeeeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0