Sooo my weekend :)

Haha, bloggandet är på topp som vanligt.
Har haft en skit bra helg, och en rolig första dag på veckan också.

I fredags så gick jag hem till en kompis som heter Paul, och Mike, Jordan, Zack and tony were there. Iallafall så kollade vi på tv, lagade kraftdinner(KD) (makaroner med pulver ost) och sen beställde dom pizza halv tre på natten haha. Jag drog vid tre tiden dock.

Lördags så vilade jag hela dagen och trodde jag eventuellt skulle skippa göra något på lördagkvällen,  men ähh tänkte jag, jag är ju bara utbytesstudent i canada en gång i mitt liv, så jag drog till Ilaria och vi chillade lite at her place och pratade med hennes hostparents och fixade så jag kunde sova över där, för ryan bor nära henne. Så vi gick dit och kom in genom dörren och många var väldigt tysta, så vi drog ut igen och snackade med dom andra som var där ute. Senare kom James, Lisa och även Kegan och det blev en väldans mycket roligare. Hade det skit kul med Ilaria och Lisa :)

Idag så hade jag ju skola och det var kul, imorgon har jag dubbel håltimma... wihoo ingen rolig som ahr det ändå.
iallafall så efter skolan hade jag ju yearbook meeting och det gick bra för jag blev färdig med utbytesstudent sidan :)
Sen så kom kegan och landon och hämtade upp mig och vi åkte först hem till Jesse där en kille dom kallade bird man var och sen trevor var där också. sen drog vi och lämnade trummor hos någon annan kille vette tusan vad han hette haha, var runt ganska mycket idag. När jag kom hem så blev det till att slänga kläderna i tvätten och mig själv i duschen för att få bort dum lukt, min mobil luktar fortfarande dock haha, man kan inte göra mycket åt vad ens kompisar gör haha :)

iallafall, hade lite skräpmat till middag vilket var fantastiskt gott :)
Och ja, jag ska försöka blogga oftare, måste få in i min hjärna att det är för min egen skull, för det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0