She's on your mind she's on yoooour mind

Igår: skola som vanligt,skrev en skit bra rap i skolan haha, sen så gick jag och ben till tim hortons och äntligen vann jag något på roll up the rim! Vann en kaffe/hot chocolate gratis :) X-tra LAAARGE, yummieee :)

Idag: skola, kom hem, tracy ringde och frågade om jag ville komma över på middag, och ja ba visst. Så åkte dit, lekte lite med kidsen, snackade med en tjej som bor hos tracy för tillfället, och sen fick jag skjuts hem. kom hem och gjorde lite law för vi har ett prov imorgon men ärligttalat så vet jag inte hur det kommer att gå ändå, men det känns som att jag vet det mesta som vi ska kunna. Hatar den läraren så jag längtar skit mycket tills vi får mr P.
Har räknat matte i tpy 2 timmar, gör min hjärna sådär gosigt utmattad. Funktioner är rätt svårt, men nu har jag kommit till f(x)=y och det är en väldans mycket lättare för jag gillar att lösa sånna ekvationer så det är lite lättare nu, klarade tillochmed b uppgifterna för en gångs skull haha.

Snart är det läggdags, ska chilla lite mer och sen nanna :)

PUsssgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0