Another day, looots of drama.. or rumors?

Det finns en sak med High school som jag dislikar A LOT! Rykten... Så fort en tjej och en kille umgås så är det direkt: ååh dom dejtar, han är otrogen mot henne, ååh är dom tillsammans?
Denna veckan har det varit väääääldigt mycket sånt om mig känns det som, kanske mycket inte så mycket i skolan, men utanför skolan har det tydligen pratats. Bara för att jag umgicks med kegan i helgen... SUCK, jag hatar verkligen den delen med high school, herrigud låt mig ha vänner och låt mig umgås med dom på fritiden?
En sak jag har lärt mig är att man inte får umgås med killar som har flickvänner heller.. för då gör man såklart helt plötsligt saker... patetiskt och något man finner mer i högstadiet hemma i sverige.

Ialllafall, fick tillbaka mitt law test igår och jag fick typ över 91% vilket är skit bra :) Vi har en sista quiz med världens sämsta lärare på torsdag (lediga fredag och måndag, YÄÄYYY) Sen har vi MR P (känd för att vara den bästa law läraren i stan) för resten av terminen, är excited att äntligen aknske få lära mig något, även fast vi kommer få mer läxor osv... Men det är okej :) har ändå inget att göra på min spare haha.

Resten av helgen var bra, i lördags så var det jag, kegan och devin som åkte runt haha. Vi åkte till ett ställe först men vi fick inte stanna där, för kegan och devin har inte bästa ryktet precis haha. Sen åkte vi till en kompis som heter Jesse och var där ett tag, vi blev hungriga och drog och köpte lite mcdonalds, och sen åkte vi tillbaka till Kegans. Devin åkte hem och min kompis Lisa hämtade mig och sen var jag med henne resten av kvällen. Vi åkte och hämtade upp Zack, Owen, Cory, Devan, Danny och Brad eller något haha, vi hamnade på en tjej som heter Danielles fest, haha, det var inte så många där, men det var kul ända tills Devan började spy och då var vi tvugna att gå haha. Så Cory och Owen gick med Devan ett tag och vi åkte och parkerade vid en lågstadie skola (typ 100 meter bort).
Sen bestämde killarna för att ta sig till Foothills elementary (typ en annan lågstadieskola) och då körde vi dom dit haha, vi var alltså 8 personer i en vanlig liten skruttig bil. HAha det var så kul för cory satt i mitt knä och vi åkte typ på en stor väg, vi lyckades dessutom ta fel väg så vi fick göra en lite skarp kurva hahaha, hur kul som helst.

Sen körde Lisa hem mig och jag kollade lite på en film och sedan sov jag :)

Hahah, exciting i know.

Helgen kommer bli fettttt rolig hoppas jag :)

PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0