walk+study+sleep+movie+read

Haha ungefär så min dag ser ut. Jag känner verkligen inte för att göra något annat.
Jag har tänkt att spara packandet till onsdag kväll (om jag nu inte ska ut den kvällen) och hela torsdagen, jag känner att det borde räcka. Jag menar allt jag har ligger ju i mina lådor och hänger i garderoben så jag är inte alls för orolig.

Jag håller på att kolla på filmen Sydney White och det är en film om en tjej som går på college. Den är rätt bra sofar :)

Jag håller på att plugga inför min provincial exam i samhällskunskap och jag gjorde iallafall lite framsteg idag när det kom till English/french relationship. Jag ska nog gå igenom en till grej innan det blir natt och sen ska jag fortsätta läsa i min nicholas sparks bok som heter True belivere, har aldrig läst en nicholas sparks bok så långsamt, men jag har inte tid att läsa när jag lika gärna kan läsa mina samhällskunskap grejer.
Jag har så himla svårt att hitta inspiration till att plugga för att betyget har verkligen ingen betydelse, och jag vet inte, det kommer bli jättesvårt att skriva två uppsatser. men jag ska försöka mitt bästa, såklart haha.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen, vi hörs :) Imorgon har jag även lite basket!


rosiga kindeeer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0