opublicerat inlägg: Edmonton Today (1 Januari 2010)

Leaving in like 20 minutes, so excited!

Igår var det nyårsafton, jag gick till Danielle vid typ 8, och så spelade vi wii med några. Sen så åkte jag med Steve och Cole till Katrinas där några vi kände var.
Vid 11 drog vi till någon fest nära CN Centre, och där kände jag några men inte jättemånga, men lärde istället känna några :)
Fick skjuts hem vid 1 och la mig två, fick gå upp fyra och nu är jag helt sjukt trött.
Har packat ner min lilla underbara filt som jag fick av päronen i julklapp, ska ligga och mysa med den på vägen till edmonton.
Kommer vara där ungefär vid 4 tiden, och vi spelar match klockan 6 :)

PUss hoppas alla hade bra nyår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-21 @ 21:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0