Jag med i tidnigen

Igår så stod det om basketlagets trip till Edmonton i tidningen, bland anant näms jag för att jag gjorde mitt första poäng någonsin i min basketkarriär, så glad :)

här finns hela artikeln: http://www.princegeorgecitizen.com/20100104999923885/sports/sports/trojans-take-a-peek-at-alberta-146s-top-senior-girls-squads.html

"Erika Danielsson, an exchange student from Sweden who is brand new to basketball, scored the last D.P. Todd basket. The bucket was her first of the season and she was later awarded a t-shirt by NAIT coach Curtis Nelson."

Hihi :)

Sa jag att jag har varit med på TV också? haha jag tror det.

dags att gå till skolan snart, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0