Import! - Me? - Yeah you, who else would it be?

Hahaha okej, så min socials teacher var lite rolig idag. Vi ahde typ quiz jeopardy innan vi skulle ha ett prov, och på en fråga så ville han att jag skulle svara, så då kollar han på mig och säger:
- Import!
- Me?
- Yeah you, who else would it be?
haha så han kallade mig alltså import ahhahaha, lite kul.

Jag är alltså helt dödstrött just nu, kom hem från basketen ett tag sedan, tror jag fick typ en astma attack i slutet, vi sprang 75, du ska hinna med så många fram och tillbaka på 75 sekunder, FYFFFYY.
Anyways, jag sov knappt något inatt heller, tog ett nap på dagen igår, så det var nog därför.

I övrigt så går jag igenom den jobbigaste tiden just nu, en osäkerhet om vart jag kommer hamna i slutändan. Kvar i Prince George såklart, men vart? Hur långt ifrån skolan? kommer det bli bättre/sämre? jaa alldeles för många frågor helt enkelt. Försöker att inte tänka på det, men det är väldigt väldigt svårt. I slutändan vet jag dock att allt kommer bli bra, eller iallafall bättre.

Födelsedag om 4 dagar :) Lycka att få spendera den med mina tjejer från laget då vi åker till Kamloops för en turnering :)

Nej, ska borsta tänderna, och sen läsa och sen somna haha, det blir en tidig kväll inatt. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0