Fredagen och Lördagen I nya värdfamiljen :) BILDER!

Okej så jag blev alltså upphämtad på fredagen, vi åkte hem till huset coh vi pratade lite hon visade mig runt.
Vi satt ner lite hade kanelbulle och ett glas varm choklad.
Kollade lite på TV och småpratade. Jag väntade på att min golv skulle torka för hon tvättade det haha, det var fortfarande massor med grejer i rummet när jag kom hit. Jag tror inte ni vet hur stökigt det här huset är haha.
Packade upp mina grejer och vi åkte också och hälsade på en utav hennes kompisar.

Sen vid 5 så hade vi middag, pork and rice och lite ärtor, det var faktiskt väldigt gott! Hennes barnbarn kom också och hennes dotter, för hennes dotter skulle ge oss skjuts till Welcome the olympic torch to Prince George, vilket var kul!
Så vi åkte till Exhibition Park som är brevid CN Centre och kollade när faklan kom, sen gick vi in i CN Centre för att åka skridskor gratis! Det var hur kul som helst, jag åkte kanske i 40 minuter med den lilla tjejen, Rebecca, även fast hon ramlade hela tiden så fortsatte hon att åka hela hela tiden! Duktig var hon, Matej han spelade hockey så han var ju redan bra. Jag var kass haha, men sen åkte jag lite med tre killar som jag såg från min skola, och det var också kul!

I lördags så  vaknade jag typ vid 9, hade skype date med mina föräldrar för nu måste jag göra min egen tvätt så dom fick säga vad jag skulle tvätta med vad. Det är ganska bra för hon jobbar lördagar och söndagar 7-3 så då kan jag göra min tvätt och sånt! Ska nog gå ner och slänga in en tvätt med dom grejerna jag glömde igår haha. Måste säga att jag tror jag lyckades ganska bra igår! Det är ju bara tre knappar på tvättmaskinen och inte 20000 program som på den hemma haha.
Gjorde även disken i typ två timmar :P men det är en annan historia.

Sen kom hon hem från jobbet och vi åkte till ett bakesale som hon brukar hjälpa till med ibland, det var trevligt, massor med gamla människor men alla är lika nyfikna haha.
Hon lämnade mig vid Duchess och jag kollade på tjejernas basketmatch, dom lurade en tjej med att jag skulle flytta itll California och hon går fortfarande på det, haha, så fult, ofta jag skrattar när jag säger hej då till mina kompisar liksom hahaha. Aja, det är ganska kul.
Fick skjuts hem och åt en hemlagad hamburgare, liksom en panbiffff gud va god den var! Precis som mormors och mammasss!
Blev upphämtad och åkte och kolla på en fotbollsmatch med hela barnbarns familjen, kidsen gillar mig så det är ganska soft!

Hade en underbar sovmorgon i morse, så nu ska jag väl gå och sätta igång tvätten, sen flyttar jag ut datorn i halgen och pumpar musik, SÅÅÅ härligt jag kan faktiskt använda högtalarna när jag är ensam hemam! YESSS :)

Jag längtar tilll skolan imorgon också, saknar alla :)
PUSSSSSSS


torch!

maskot :)

Jag och mina buuddds :) hahaha

Kommentarer
Postat av: Malin

Tja :)

Funderar på att åka till Kananda i höst men vet nästan ingenting om landet. Skulle du kunna berätta lite om skolan o fritiden alltså hur deras liv ser ut, eller om jag skulle kunna få din msn kanske?

2010-02-10 @ 20:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0