Flytt imorgon (fredag)!

Gud det känns ganska konstigt, har bott i detta huset hur längesom helst och nu ska jag flytta imorgon. Måste dock säga att det känns bra, dock så pratade jag bara med min nya värdmamma i typ 3 minuter, och hon lät som en person med ett tonläge. Iallafall fick hon ur sig ett skratt, och det är bra, sen så nämnde hon att hon var ett stort Cougars fan, och då blev jag extra glad :)

Iallaflal, imorgon flyttar jag och ikväll får jag väl packa alla väskor helt enkelt. Usch haha. jag har alldeles för mycket grejer. Men jag ska nog kunna klara mig ganska bra. alla badrumsgrejer i en väska, ömtåligt i en väska, sen massor med kläder i en väska. Haha guuud, sen har jag pappkassar också, men det är bara för att göra allting lättare.

Sista kvällen här, nu ska jag äntligen bo närmare mina kompisar också.

This is the start of something good :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-29 @ 07:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0