Final exam in Social Studies

God, imorgon har jag final exam i social studies. Jag kommer faila känns det som hahah. Men jag ska göra mitt bästa och däför hur det än går kommer jag varra nöjd.

Varför låter det helt konstigt när jag skriver på tangenterna, eller är det bara för att jag for once tänker på hur dte låter? Förmodligen.

Mina knän gjorde fruktansvärt ont idag, gick på en promenad och pluggade hemma istället för att gå på basketträningen, om jag gjorde ett bra val vet jag inte. men jag mådde inte helt hundra heller.

Så idag har jag mest pluggat, läst, sovit och suttit vid datorn, precis som jag har gjort 4 dagar i rad. Jag längtar tills skolan börjar igen, nya kurser och allting. Kom dessutom in i engelska klassen så jag är jätteglad för det :)

Ska fortsätta kolla på en film nu, Bride Wars, har kollat på ca 8 filmer på 5 dagar.

Förresten, American Idol är det bästa, så mycket bättre än svenska idol! hahaha

Pusspuss, önska mig lycka itll på exam imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0