Exam week

Tjääänare, vet att jag inte har uppdaterat på ett tag, ber så hemskt mycket om ursäkt för det.

Nästa vecka är det exam week i skolan, det betyder att har man en slutexam i en utav sina kurser så har man det under en utav dagarna. Jag har en provincial exam (ung, som nationellt prov) i Samhällskunskap. Jag vette sjutton hur det kommer att gå men jag håller tummarna för att the multiplechoice delen kommer gå bra och sen ska man skriva två uppsatser, men osäker på dom men jag kommer försöka göra mitt bästa jag vet inte, ska väl böra plugga imorgon tänkte jag.

Annars kommer jag ha basket (inte ens riktiga träningar för vissa har ju prov osv.) Måndagen och tisdagen, men bara typ i en och en halv timma.

Jag kommer också flytta på fredagen tror jag, vet inte ifall det är fredagen eller lördagen, till min nya värdmamma. Hon heter Sue och är 55 år. Bor ensam och har två barn som har flyttat hemifrån. Hon gillar simning och curling haha, jag hoppas det kommer bli jättebra :)

Hittils idag ahr ajg inte gjort allt för mycket, gick på en ganska lång promenad till Spruceland för att fixa en money order för banff resan i Mars, och även skicka ett brev till farmor haha. Så nu har jag fått det gjort.
Köpte underbartunderbartunderbaaaart(!!!!) bröd på saveonfoods. RÅG BRÖD mörkt bröd (L) Smakade helt gudomligt efter jag hade rostat det och hade smältsmör, och köpte kalkon skinka <3 MUMMMMSMSS säger jag bara, en kopp varm coco med det också! Gjorde deffff min dag.

Men nu ska jag plocka upp lite i mitt rum och sen damsuga, sen ska ajg läsa min bok och kanske lite i Glamour tidningen jag köpte, eller så sparar jag den till ikväll. Funderar på om jag ska hem till Sam ikväll men jag har ont i huvudet så jag tror jag får avstå det. Känner liksom bara för att inte göra något alls.

Pusspusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0