18 år IDAG! :)

Eller idag svensk tid, är fortfarande 17 Canadensisk tid :):):)

Iallafall, drar till Kamloops imorgon på födelsedagen, det är ca 6 timmar med bil dit. Vi spelar en mycket viktig match redan imorgon, och jag får inte spela för det är ett dubbel A lag men jag hade nog inte fått spela ändå för dom är skitbra ahha. Men jag ska vara ombytt och sånt ändå juu :)

Ska kolla vad det är för väder i kamloops så jag vet om jag kan ta mina sneakers istället för boots.

Ajuste, med värdfamiljbytet, jag har fått en värdfamilj och det är en kvinna/dam/ungdom vad vet jag, som heter Sue, det är allt jag vet. Lovar att jag ska skriva mer så fort jag vet något :)

Ha en jättebra helg, jag är hemma på söndag igen så jag skriver väl något då. PUSSPUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0