130 dagar i Canada

Det är rätt sjukt hur länge jag har varit här, men samtidigt inte mer än typ 4 månader och 10 dagar.

Den 4:e Juli kommer jag landa i köpenhamn, 21.50 för att vara exakt. Hur jag kommer till Göteborg vet jag faktiskt inte, men känslan man har är såhär:
Man vill så gärna hem, och vara med sin familj och människor man litar på. samtidigt vill man göra så himla mycket saker här. Ja det är liksom hat kärlek, eller jag vet inte.

Just nu är jag inne i en väldigt svår period, för er som inte visste det redan, så ska jag byta familj.
En del saker har gjort så att jag har fått blandade känslor, men jag vet att beslutet om att gå vidare är rätt.

Just nu letar jag febrilt efter en familj som kan matcha mina intressen, för organizationen kommer bara ta den första approved family, och det kan vara så att jag hamnar lång bort ifrån skolan eller nära skolan.
Vad jag har gjort nu är att jag har satt ihop en egen profil som jag skickar runt, eller har bara skickat den till ett ställe än, ett ställe där jag fick svar från en man tidigare idag innan jag skickade min profil. Han sa att han skulle se vad han kunde göra, det kändes bra, men jag vill absolut inte ha några förhoppningar.

Kollar på en film nu och bara chillar.

Edmonton förresten, var kul. Tjejerna i laget är underbara och det är jätteroligt att spendera tid med dom. Absolut något som jag kommer njuta av dessa två månader som vi har kvar utav säsongen.

Nu har jag jätteont i magen, det var heathers födelsedag idag också, vi hade lite tårta.
Om 10 dagar är det min, 18 år, en stor siffra.

Pratade med mamma i 1:40 minuter eller något, älskar dig mami <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0