what i've been looking for.

Chea cheaaaa, what's upppp.

Har haft lång helg pga av påsk, vilket betyder 4 dagar ledigt från skolan. nej, inget påsklov i canada inte :)

Torsdagen... Hm.. Skola först, sen efter skolan så gick jag till save on foods och shoppers drugmart och köpte lite grejer. Blev hämtad av värdmamma och vi åkte till curling klubben och åt pizza för det var typ avslutning för den gruppen som hon coachar. åkte hem och jag drog till Adam och sen drog vi och 5 andra till Adams pappas hus (som är ett utav dom finaste husen jag har sett, fast dom ska sälja det). Sen drog vi till Otway Pitts. Pitt parties är utomhus oftast med en eld (finns det ingen eld är det inte värt att stanna). Polisen kommer ofta och "bryter up" dessa fester, men eftersom det var så många där den torsdagen, så stoppade dom bara folk från att komma in dit. Det var kul iallafall, det är det som jag gillar med våren och sommaren här, folk är utomhus och umgås :)

Fredag... vad gjorde jag haha. Åkte till en fest på kvällen det kommer jag ihåg, den var rätt hyffsad, massa random people där som jag inte kände.

Lördag gjorde jag absolut ingenting haha, låg i sängen hela dagen.

Söndag så chillade jag, sen åkte vi till tracy och hade påsk äggs letande, och en jättego middag, på kvälllen så var det pitts igen så jag drog dit med Kegan och Riley, sen åkte vi runt randomly för festen var inte jättebra. Sen åt vi lite tim hortons och sen så chillade vi hos kegan tills jag nästan somnade så han var tuvngen att köra mig hem haha.

måndag, gjorde jag ingenting alls haha. a shity load of laundry is what i did haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0