What am I doing....

I know way tooo many people here right now that i didnt know last year, who the f are yall?
What am I doing, what am I doing. Yeah, that's right I'm doin me, I'm doin me, I'm living life right now man, and that's what im gonna do until its over, til it's over, til its far from over..

Heyy whataaaappp
Haar inte updaterat på ett tag, som vanligt. Jag måste försöka göra detta till en vana, men det är faktiskt väldigt svårt när det känns som att man hellre bara är inne på facebook.

Men i helgen så har jag hängt mycket med kompisar, är så jäkla glad att jag inte har basket längre, för hur mycket jag än fick resa, och träning osv. Det tog alldeles för mycker tid och jag har äntligen tid för mina kompisar osv igen, vilket är helt underbart.

Har ju en to do lista på facebook också, så checka in den :) Ifall du inte har mig på facebook, skriv en kommentar eller något...

i skolan just nu så går det bra också, vi har våran vanliga Law teacher back, och han är helt amazing! allt är huuur intressant som heslt, är helt fascinerad av honom. Men det betyder också att vi har mer läxor men det är okej. På fredag har vi studiedaaag, Yessss :)

Vi har haft rätt fint väder här den senaste tiden men tydligen ska det regna hela veckan nu, men men.
Hittade en klänning i fredags förresten, men folk idag i skolan pissed me off so much så nu känner jag inte ens för att gå på prom anymore, kanske bara har klänningen som en grad dress eller något, folk är så jävla självupptagna, pisses me off.. Lång historia helt enkelt.

Men nu ska jag ta en dusch, eftersom min väldigt tydligen upptagna kompis Kegan inte har tid att hitta på något ska jag helt enkelt göra mig färdig för sängen innan min dator dör också :)

Love u alllll <3

Kommentarer
Postat av: Brenna

Fastidious response in return of this question
with real arguments and describing everything regarding
that.

2012-10-26 @ 07:25:42
URL: http://gtatrader.com
Postat av: Pharmacy Technician Schools in New York

certainly like your website but you have to test the spelling on quite a few of
your posts. Many of them are rife with spelling issues and
I find it very troublesome to inform the reality nevertheless I will surely come again again.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0