Yesterdays shopping


nästan allt, jag köpte igår haha.


Lila blus, älskar den! $20 (KAD)

3 räfflade linnen för $10, jag köpte två vita (den som är bakom det blåa, det är två linnen på en klädhängare) och ett turkost.

Två t-shirtar jag kan ha på PE, den andra kommer här under, fick dom för under $6.

och denna.

Nu till min nya natt t-shirt haha.

SÅ SNYGG haha, kommer inte ihåg priset dock haha.

Kanske världens onödigaste sak, men det är en mini stanley cup pokal med pittsburghs logga på :D haha, priset är inte okänt men mamma vill inte veta haha.

Nyckelrings band till nyckel. $8 :)

Min mobil, sämst bild jag vet haha. Men jag orkar inte göra miniatyrer, för dom är så jobbiga att klicka upp enlgit mig.
Mobilen gick på $114 och ja, den är rätt okej faktiskt. Har en plan som kostar $25 i månaden :)
Köpte den rutiga ryggsäcken också, som är på den första bilden, och sen en hög med papper som jag måste ha till assignements.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0