Yesterday is not today but yesterday was one day ago.

Okej, jag hade inte tid att blogga igår men skrev ner lite små ord så jag skulle komma ihåg vad som hände. Jag har nog aldrig varit så trött som jag var igår, eller formodligen då, idag, för idag är jag helt pissigt trött. Sover inte särskilt bra, vette tusan varför. Men skit samma, tillbaka till igår.

Skolan, började med coaching och jag trodde det var kidsen som hade idrott när vi har coaching som skulle göra uppvärmningen, men så var det såklart inte haha. Det var vi som skulle göra uppvärmningen och jag var seriöst helt slut bara efter den lektionen. Ville bara att den skulle ta slut så fort som möjligt.
Sen hade vi dubbellektion i Social Studies, men första lektionen satt vi inne i bibban på golvet och fick grade 11 information, fast jag är i grade 12. Aja, skitsamma det var inte särskilt intressant och dom flesta satt nog och funderade på hur dom kunde sitta bekvämt på golvet och inte fokusera på vad läraren sa.
På andra lektionen pratade vi om representativ demokrati och monarki och sånt. Det är svårare än jag trodde att förstå men det går bra ändå tror jag. Satt brevid Adam för någon hade snott min plats haha. För man har bara 5 minuter på sig att byta om efter coaching, och folk duschar inte här!
Iallafall, så skulle vi typ diskutera i grupper, och vi var fem i min grupp, jag, adam, nic, och två till haha. Iallafall så diskuterade vi dom två frågorna och sen så ställde dom massa frågor om Sverige och sånt. Haha, som jag skrev i torsdags så visste jag att jag skulle bli inbjuden till Adams fest hahaha. Men var ju tvungen att tacka nej för vi skulle på bio senare på kvällen.
Det roliga sen mellan lektionen och lunchen var att Adam visade vems hans ex var hahahaha, alltså detta är hur kul som helst. han sa att hon stod där borta så sa ajg typ i vanlig ton "aha hon med olika färger i håret?" han: Oh god, she heard you hahahahhha.
På lunchen gick vi till Shell-tappen där folk köpte sin mat/dricka. Dom flesta dricker något istället för att köpa någon mat. Iallafall så har dom ändrat reglerna för rökning, så två killar började röka ialalfall och jag hatar lukten så jag sa det högt typ, HAHA då, dyker Adams ex upp och börjar prata med mig, när jag ser att det är hon så går jag lite snabbare för att hinna fram till dom andra haha, uhh hon är helt konstig. Jag var inte hungrig igår heller så jag åt mackan när jag kom hem istället haha. Sen när vi kom tillbaka till skolan så var det typ bord uppställda framför skolan, där det var någon slags Jello tävling, usch va äckligt det såg ut att vara! Killarna gjorde det iallafall, och ah, usch hahah. Alla fick ett paket med tuggummi, haha jippie.
Efter lunch hader jag PE, tennis idag igen. Jag kan lova att det känns i skulderbladen. Börjar bli lite bättre. Haha, spelade med världens sämsta tjej först men sen bytte jag så jag spelade med en kille istället, sen så spelade vi typ match, och så var vi sex pers på min plan. Jag bad Tennis pro att vara med mig och sen hade vi någon anna kille också. Vi mötte iallafall våran PE teacher och två andra, så skulle man få poäng, och bollen var tvungen att gå över två gånger, så varje gång den gjorde det och läraren fick bollen, så sköt han till mig! hahaha så taskigt. men han gillar nog mig, tyckte jag hörde någon säga på uppvärmningen på PE att: Where's Erika? haha, men jag orkade inte bry mig, tänkte att han kommer se mig ändå sen.
Efter PE har jag en spare, och Adam skulle ändå vänta på folket som skulle med honom hem på skolan, så vi gick till mr G för han var hungrig (han köpte en dricka) Jag sa till honom att: Hello, that's not food? Han: No, it's a drink. Haha som om jag inte kunde se det då eller. Sen så följde han typ mig hem tills vi hittade genvägen så gick han till skolan och jag hem.

När jag kom hem så duschade jag snabbt, lekte lite med kiddos och sen fick vi skjuts utav Wendy, Heathers syster i hennes skit coola softa bil, till Urban Planet eller något, aja, det är lite affärer där och sånt, hittade värsta goa tröjan kanske kommer köpa den, jag vet inte, det verkar var en go höst/vinter tröja. Iallafall så köpte jag inget där, men jag provade en skit god parfym som är Ed Hardy Orginal typ haha. Aja den luktar ganska gott.
Vi åt dinner där, och jag tog Chicken cesar sallad, sjukt god var den. Sen tog vi en fika och jag brände sönder min tunga typ, too bad.
Filmen vi såg hette All about steve. Ärligt så minns jag inte grejer när jag är trött. men den var rätt funny, men ah, haha, minns inte ritkgt hur den var, för bion började kvart i tio. Och jag var alltså helt slutkörd redan när jag kom hem från skolan.

Idag händer det inte så mycket här, vi ska ha någon vegetarisk grej till mat och det är typ hundratusen bönor eller något i där, uhh gillar itne det haha. aja, ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0