Weather changes

Jaaa vad gjorde jag idag i skolan, inget speciellt egentligen.
Eller, jag fick MVG på mitt social studies test! wihoo hahaha, så duktig är jag, den läraren är verkligen jättebra. Vi snackade kanske i en kvart eller något. Men ah, det var kul att det gick bra.

Under spare lyckades Dakotas kompis Mike skämma ut mig för Stephen också, aja, jag bryr mig inte egentligen. Gick och bad om ursäkt till honom sen för att mina kompisar gör allt för att skämma ut mig haha.

Har saknat skolan, tro det eller ej. På fredag är det skolfoto och på lördag ska Heather ska klippa sig i the bay, så jag tor r jag ska åka med och kolla runt, köpa den ed hardy parfymen som jag vill ha. Sen ifall det går funderar på att fixa mina naglar hahaha. Men får se hur det blir med det :) Söndag är ju quading!

Men ska kolla idol nu, imorgon är det greys anatomy :D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0