Vill inte bli sjuk.

Chansen är så stor att jag kommer bli sjuk, och det är det sista jag vill nu innan skolan börjar. för jag vill inte komma in och ha en röd näsa och ha alla som kollar på mig som fån. Thanks sis, you know how to do it right.

Iallalfall, vi gick en liten promenad igår, och vi gick den långa vägen till skolan, sen gick vi och kolla på det huset H's systerdotter vill köpa och sen så gick vi faktiskt till H's syster också. Det var inte särskilt långt och med rätt tempo är man säkert där på 15 minuter.

Jag vill att skolan ska börja nu, det kan vara lite långtråkigt att vara med barnen hela dagen. men dom är väldigt söta dock.

planerna för idag: om två timmar ska vi gå till skolan och välja classes. PRAY FOR ME.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0