Study study study

Okej, vi har social studies prov på måndag, men ah, kom på att jag inte är i skolan då men jag måste kolla upp massa saker för jag måste nog stanna kvar efter skolan imorgon och ställa frågor till läraren. Men det blir nog bra.

Jag har inte så mycket att skriva om dagen.
Jag gick på rugby try out men ah, haha, slutade efter en timma, så det var min rugby karriär. Inte min grej kan jag ju säga.
Aja på spare så satt jag med my gang haha, och Dakota, killen med snöskotrarna. HAHA killen har ingen mobil, skit coolt tycker jag. Han gillar att pimpla också, ganska coolt! Värsta outdoor killen.

Fan hundarna har skällt hela kvällen, dom är cp idag så har musik på hela tiden. Egentligen skulle vi in till the mall idag för att byta mitt batteri på mobilen för dom sa i affärent att det antagligen var fel på det, men tydligen kunde vi inte göra det längre, så jag får väl åka i helgen eller något istället...

Så jag ska fortsätta plugga så hörs vi imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0