Quading yesterday

Okej, så vi åkte alltså fyrhjuling igår, jag och Dakota.
Jag var helt livrädd först, för vi åkte i världens skogsparti och jag var seriöst helt livrädd haha. Men sen vänjde man sig vid allt studsande och slängade och flängande. Det blev riktigt kul!
Vi såg dessutom en björn! Den var typ mitt framför oss, vi kom runt i en kurva och det enda man såg var en stooor svart boll som började springa iväg haha, eller snarare lunka iväg. Såg riktigt kul ut när den gick. Nu kan jag åka hem för nu har jag sett en björn, haha.
Vi åkte runt i typ 2,5 timme innan vi kom till Mud River där vi grillade korv med bröd haha. Det var gott! Jag körde också ett tag haha, jag var ganska bra tycker jag själv hahahahaha. Sen så åkte vi en ganska lång omväg tillbaka, vi drog till utsiktsplatsen, med en view over the whole town. Men vi kunde egentligen lika gärna kollat ut ur hans vardagsrums fönster haha.
Vi åkte också upp till universitetet som ligger typ längst uppe på ett berg, och sen åkte vi liten bit mot College Heights.
Åkte tillbaka till hans hus, åt mat och sen så spelade vi biljard 3 gånger och sen satt vi mest och pratade.


Vi åkte ner här och lite längre ner här ligger Mud river.


Detta är en bild från Myworth, och det är Nechako river.

Har fler bilder men lägger in dom senare, har inte så mycket tid.

Nu måste jag snart dra mig till skolan, det är double block B idag vilket betyder double family studies... yääy. Måste bli färdig med mitt projekt eller vad det nu är snart. BLÄÄ det är tråkigt. Och vi måste ha en presentation också hahaha. Men jag skriver ju bara om sverige så, det svåra är att jämföra med Canada.

Vi höööörs.

Kommentarer
Postat av: Malin

Blogg.se ville inte samarbeta med mig, så har nte bytt namn på min blogg. Ignorera bara min tidigare kommentar :)

2009-09-28 @ 23:24:06
URL: http://malingardeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0