My Weekend

Okey, en väldigt kort resume för jag måste göra mig i ordning för Dakota kommer om en och en halv timme.

IAllafall, fredag, skolan var som vanligt. vi spelade pingis på idrotten för det regnade ute så vi kunde inte spela tennis. Jag var tydligen riktigt bra på pingis, dom flesta visste inte ens hur man serva. Så just nu är jag i semifinalen och i ledningen, till mestadels för att jag har hämtat upp underläge två gånger och vann med två poäng dom sista två matcherna. tror en utav matcherna hämtade jag upp 5-10 eller något. Vi hann inte spela klart iallafall.
På fredagkvällen pratade jag på skype med mamma och pappa, men hade jag inte jgort det hade jag väl kanske gått på det stora pit partyt i närheten.

Igår, jao, åkte in till hte mall och gjorde mina naglar, fixade två akrylnaglar för jag hade bara två korta. Dom andra gjorde jag manikyr på och målade i en lätt rosa färg för färg håller bättre än fransk manikyr.
Gjorde lite läxor när jag kom hem och sen kom Adam och mötte mig på baksidan av huset för att gå med mig till skolan för vi skulle träffa några andra där. Bland annat Dakota, och han har ingen mobil och jag sa till honom att han inte skulle vara sen. Iallafall så kom han inte, och sen kom han springandes.
Så säger han:
- Ive been in a car crash.
- Nooo you're kidding me, that's just a bad excuse.
- No im serious, me and mike were just in a car crash.
- where?
- Around the corner so just come and I'll show you.

så gick med han och det var sant. vet inte riktigt hur det hade gått till men båda var okej, bilen hade träffat Dakotas sida och hans arm gjorde väl lite ont men han var okej.

Vi gick vidare utan honom och vi gick till ett ställe som heter Wilsons park, där var lite andra människor. Men det var rätt kul, träffade lite nytt folk. Eller kände igen dom flesta från skolan men haha.

Vid tjugo över 11 så gick jag och Zack hem för han lovade mig att följa mig hem, vid mores meadow kom han systser för hon skulle köra hem honom, och vi fick skjuts dom två sista blocken hahaha. Det var svin kallt ute iallafall.
Tog en dusch när jag kom hem och var i sängs halv ett.

Nu, ska jag göra mig i ordning för vi ska ut och åka fyrhjuling! Jag hoppas verkligen Dakota's pappa hittar huset hahaha.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Hoppas du har det bra.

Jag har bytt namn på min blogg till www.usamalin.blogg.se, så du får gärna ändra i länken till min blogg så det blir rätt :)

2009-09-28 @ 04:13:51
URL: http://malingardeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0