My Schedule in Canada

Var i skolan och fixade mitt schema alltså, så jäkla nöjd är jag! Och gissa vad, det alla kurser funkade ihop med varandra, counsellern var värsta chockad! Men ja, det kunde inte bli så mycket bättre än så här. Ska snabbt skriva mitt schema sen får jag skriva mer när det är quiet time för barnen ropar efter mig haha.

First Semester:
Social Studies 11
Law 12
Chemestry 12
PE 12

Leadership 12. Den är under hela året under lunchtime and after school

Second Semester:
Prinicples of Math 12
Communications 12
Food and Nutritions 12

Skriver mer om kurserna senare.

Kommentarer
Postat av: Elena

Låter som roliga kurser!

2009-09-03 @ 20:57:10
URL: http://eleenajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0