Leadership Retreat

TJena, jag är tillbaka från vildmarken.

Har haft två riktigt roliga dagar och träffat ett gäng nya människor, speciellt tjejer för en gångs skull. Det har varit skit kul.
Jag har joinat gruppen som ska planera Yearbook 2009/2010 vilket är som en skolkatalog ungefär. Den kommer ut i slutet på skolåret och ahr bilder på alla som går här. Hade en ide om att vi ska ha en tävling där folk skickar in sina förslag på omslag, dvs att dom ritar själva något som har med skolan att göra, och sen skickar in det och så röstar vi om det. Fick mycket feedback på den iden. Sen hade jag iden om att ha en Winter olympic spirit week, men sa den inte tillräckligt högt så någon annan upprepade den :P

Iallaflal, sen så åkte vi hem idag då, var i skolan vi 2 och vi slutar 6 minuter över 3, så jag satt och chilla i foajen för det är helt sjukt varmt här. Imorgon ska det vara 25 grader! Helt absurt. Satt och prata med en tjej som jag inte vet vad hon heter och en kille som heter Zac (såg att hon skrev det i hans bok haha) Jag har pratat med honom innan men inte särskilt mycket. Anledningen till varför jag stanna var för att jag hade en plan om att tvinga Adam att hjälpa mig att bära en utav mina sopsäckar (sovsäcken) och så kunde jag bära den andra, för seriöst, det är hur tungt som helst, och jag visste inprincip att han skulle göra det så klart hjälpte han mig med det :) Nu säger han dock att jag är skyldig honom en tjänst tillbaka men whatever haha
Pratade typ med Dakota i fem minuter för sen skulle hans pappa komma och hämta upp honom, men vi pratade på facebook sen när jag kom hem så. Vi har ju samma spare, så lär ju prata med honom imorgon också! Jag är excited för söndag! ihhh ska bli sjukt kul :)

Imorgon har jag ett social studies test, och Adam sa att det var svin lätt så jag hoppas verkligen det. JAg hoppas jag får över 67% iallafall, för det är godkänt haha.

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0