I'm not playing volleyball again!

26 pers var vi, 3 utav oss hade aldrig spelat innan. Jag har två feta 25 på mina lår, skrivna med en äcklig spritpenna, så nu ska jag skrubba sönder när jag går och duschar.
Jag har ont i mina ben och mina armar, och jag, jag gillar inte volleyball.

Är excited for school tomorrow, I have to go the long way to school (15 minutes) because it's spö regnar här. Aja, whatever.
Ska gå och duscha nu sen ska jag fixa min lunch, får se ifall jag äter där imorgon, jag har en spare så jag kan gå hem och äta och sen vara tillbaka vid 2 för min PE class. Tennis står på schemat, fast nu kanske det regnar så mycket så vi inte kommer kunna spela imorgon. Våran homework var att kolla på Federer matchen ikväll,jag kollade faktiskt lite, men han möter Söderling så jag lär väl få skit för dte imorgon haha. Det är ju typ one man show så haha orkar faktiskt inte kolla klart. Är helt slut dessutom.

IHhh ska duscha, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0