Hanging out with my friends

Ja, idag åkte vi och handla, det var kul haha, jag fick skjutsa kärran.

Min svenska är skitdålig just nu, för jag har precis umgåtts med Adam och Colton, riktigt schyssta är dom. Haha iof 93:or men whatever haha. Iallafall så mötte dom mig vid skolan vid sju kanske, och sen så drog vi hem till Adam och satt i hans källare och pratade random. Sen så ringde Colton sin pappa som är brandman, och då så kom han och gav oss fem dollar, så vi gick till tim hortons, vilket är typ som canadensiska starbucks fast mycket bättre. Jag tog hot chocolate och killarna tog något smaksatt kaffe som inte alls var jättegott haha. Men dom gillade det iallafall.
Hans pappa var jättegullig! Aja, skit snällt av honom iallafall.
Sen vid 10 så började vi gå hemåt och det är rätt långt faktiskt, så ah var väl hemma vid halv elva något.
Hade roligt iallafall :D

Får se om jag är med någon av dom imorgon, jag måste plugga provincerna och försöka skriva ett mail till cougars om Job shadowing, för jag måste göra någont sånt denna terminen. Aja, får se hur det blev, såg att dom sökte interns, kanske ska söka det istället hahaha.

Aja, hörs imörra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0