Half day in the daycare

Ja, alltså jag skulle inte vilja påstå att jag uppdaterar dåligt, utan det är tidsskillnaden som blir så dum, för när jag uppdaterar nu liksom då kan det vara så att många sover. men aja, ska lämna ett avtryck idag iallafall.

Idag så har jag lekt sjukt mycket på dagiset, och det är halva dagen kvar.
Vi åkte och registrerade oss på School district och fick typ papper som vi ska ta med oss till DP Todd. Vi ska antingen dit idag eller imorgon, tror det blir imorgon med Britt. Det ska tydligen vara thunderstorms ikväll, uhh hahaha. men jag har tillstånd att gömma mig under heeeethaas säng haha.
Det var heathers mamma och pappa som tog oss till SD (school district) och hennes föräldrar är så trevliga! Haha, blev lite imponerad av hennes hockey-kunskaper, hennes mamma alltså.

jaoo jag vet inte vad jag ska skriva. Dagis barnen kan typ mitt namn lite iallafall. Haha Erika, eller erka hahaha. but that's fine with me haha. har varit där hela förmiddagen och lekt, och ska dit nu efter quiet time, jag hoppas vi går ut nu så man får lite frisk luft, för det går inte att ha fönstret uppe, alltså det STINKEN pappersbruk här hahahaha. Speciellt idag för vinden blåser hitåt.

Uhh jag fryser nu också, toppen hahaha. hur ska jag klara vintern! hahaa.

nej, har inte mycket annat att skriva nu. ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0