God, am I laughing or what?

Haha gud va vi har skrattat idag, hahahhahaa. Helt sjukt, jag och Britt har något som vi alltid skrattar åt hahahahahaha. Vi skickar sms som gör att vi hör varandra asgarva hahha, helt sjukt kul helt enkelt.

Jaoo, haha har inte hänt så mycket egentlignen, vi ahr spelat skip-bo, ätit, spelat mer skip-bo och sen kollar BB. Haha. Jag gick långa vägen till skolan (15 minuter) för det regnade, skulle kolla om dom hade satt upp homeroom ännu, men det hade dom ändrat till tisdag klockan 3 istället, så får väl gå tillbaka dit då. Spelar inte så stor roll egentligen.

Imorgon klockan 7 kommer våran area rep och hälsar på, HAHA gud. Hon ska tydligen kolla, enligt Heather, att vi har sängar att sova i och sånt haha. Aja, hahah, det har vi ju så det ska väl inte vara för tjatigt hoppas jag haha.

Jag är lite trött därför är det så många haha, och dessutom har jag skrattat så jag har ont i mina smilgropar. Det är så det ska vara! haha

Ska sova om en stund, ska nog smaka några djungelvrål bara, mohahaha.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0