For sure

Okej, jag kommer bli förkyld, inom en väldigt snar framtid. Antar att min exchangesister har smittat mig.. eller så kanske det bara är miljöombytet.
Vi ska nog spela skip-bo ikväll haha, jag ska bannemig vinna idag också!

Ajuste, vi fick gå tillbaka till skolan igen för vi inte hade våra insurance cards med oss, så vi gick tillbaka och vi satt typ i en timma och väntade på rektorn för han ville prata med oss. Min exchangesister, eller hostsister, hon kommer också vara i grade 12 nu, men vi har typ två eller tre kurser tillsammans.. japp..

Åh ska lägga upp en bild jag tog nyss, på mig och Maggie. Hon har börjat hoppa upp i min säng hahaha, sen lägger hon sig på datorn så man inte kan skriva. Så söt är hon och Portia.
what more...

Ajuste, iallfall så ringde the counsellor eller hur det stavas från skolan och sa att vi skulle komma tillbaka till skolan imorgon igen för att se vilka klasser som jag garanterat får läsa, så imorgon kan jag berätta vilka det blir :)

men for now, I'm gonna go and play skip-bo, wohoo :D then I have to take a shower and after that I should get some hot chocolate for my cold.

haha vi är så söta


Kommentarer
Postat av: Elena

Roligt med en bild, söta! Gärna fler bilder :D

2009-09-03 @ 17:03:23
URL: http://eleenajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0