First day in school!

Hahahahha OMG, shit vilka 90 minuter det var i skolan idag haha. ska ta allt från början.

Min alarmklocka var helt cp, haha lät som ett brandlarm, så jag måste sänka volymen eller något. gick upp vid halv sju iallafall, åt frulle och gjorde iordning mig.
Drog till skolan vid fem över halv och letade upp mitt klassrum direkt, (Social studies), visste vart det var eftersom jag hade kollat upp det innan på kartan. Jag var typ näst först där, och ah, men det fylldes på mer och mer. Haha det var en kille mitt emot mig som typ kollade hela tiden, men jag okrade inte bry mig haha. Sen när class was dismissed, så kom en tjej och frågade: You're name is Erika right? yes, sa jag då. Haha plötsligt kommer den kille bakifrån och hon tjejen fortsätter med where are you from och sånt. Under lektionen så skulle vi få våra skåp, och jag hamnade typ mellan alla killar, notera att dessa killar går i grade 11 och inte grade 12 som jag, så jag har skåp med dom haha, jippie. Iallafall så ahr dom typ omöjliga lås, först ska du snurra två varv till ditt första nummer, sen tillbaka ett varv till dit andra nummer och sen direkt till ditt tredje nummer. Aja, det var typ tre pers som hjälpte mig samtidigt, och ah, tillslut fick jag väl häng på det, men jag la inget i skåpet för jag var rädd att jag inte skulle få upp det imorgon haha. Så jag sket i att lägga något där i.
Sen gick vi tillbaka till klassrummet, och sen så fick vi gå vidare till nästa class. Han killen hade lektion i typ klassrummet brevid eller något, så han följde med mig haha. Aja, jag hade Law 12 och läraren var ball men folket, usch. Sen hade jag Chemestry 12, och läraren börjar att fråga mig något om moul, och jag har ingen aning om vad det är så vi kom fram till att det var bäst att byta hahaha. Skriver mitt nya schema sist i inlägget.
Sen drog jag till idrottssalen, för PE12, vi är 15 pers, vi ska vara 17, och två ska vara tjejer, men jag är ensam tjej. Haha coach frågade om jag ville byta men jag ba: nee det spelar inte så stor roll haha. Imorgon ska vi spela tennis ialafall. Så det blir kul.

Pratade lite med Julia, en annan svenks, och vi bestämde oss för att gå på Volleyball tryouts nu i eftermiddag mellan 4-6. Så det blir skojj :D Inte för jag tror att jag kommer med, men det blir kul att träffa lite folk och röra på sig. Dock har jag bara kortbyxor, och det är svinkallt ute, så jag antar att jag får gå i dom hahaha.
Sen så stod jag i kö at the counsellors office, för att ändra min kemi klass, så nu har jag coaching istället, fick dock göra om schemat lite, så nu har jag en spare. Dvs, håltimma varje dag. Stog och prata med en kille från min Chem 12 class, men han stod och pratade med sin kompis först, och sen så när hon gick så pratade han med mig, och sen så frågade han ifall vi hade mycket snö, men precis då skulle han in så, haha too bad.

aja, så mitt nya schema är så här:
A: Social Studies 11 (vägrade välja bort den eftersom jag fick en vän där hahahahha)
B: coaching 11 (Ny klass, du lär dig att coacha lag och sånt, lät rätt kul)
C: Spare
D: PE 12
Leadership 12.

Och till våren så kommer det se ut ungefär såhär, är inte riktigt säker på vilken ordning.
Prinicples of Math 11 (Bytte till 11 istället)
Law 12
Food Studies 12
communications 12
och Leadership.

Sitter och vaktar barnen nu under quiet time. Heather är hos doctorn.
Är lite nervös för Try outs, men Britt spelade under high school så hon har lärt mig massa tricks haha. Hoppas det inte är för många på try outs. Det hade varit kul ifall man hade kommit med men jag vågar inte hoppas på det, ifall det går bra idag och det lär vara något mer try out tillfälle, och det går bra då kanske man vågar hoppas mer, men nu har jag inte ens spelat volleyboll på tyå två år haha. Aja, skitsamma, man kan ju alltid försöka och hoppas på det bästa.

Aja, jag är superexcited för min dag imorgon, längtar värsta mycket till skolan :D haha, this is going to be fun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0