Finally a good timetable

okej, var tidigt i skolan idag för jag skulle drop out of coaching, iallafall så har jag family studies istället och det är typ det lättaste man kan ha seriöst. Idag skulle vi göra ett familjeträd. HAHA jag bara hittade på massa namn på gamlemorfar och sånt hahahahahhaha. Orkar inte maila mamma och fråga om namnen, skrev lite estniska och svenska namn haha.

Iallaflal så var skolan okej idag, hade typ 3 timmar rast pga spare. Men började med Social studies och vi hade provet idag, jag hade 25/27 och var typ en utav dom bästa i klassen, det var prov på provincer och huvudstäderna.
ah, Family studies skrev jag redan om. Satte mig vid bordet där alla narkomaner satt tror jag hahahaha.
Sen drog vi till china sale och åt kinesmat på lunchen, kom tillbaka lagom i tid för att höra announcement om att alla grade 12 skulle till bibban. Satte mig ner på golvet och lyssnade haha, sen gick jag tillbaka till foajen och hade spare, sen var det dags för idrott, och jag börjar bli en jävel på tennis faktiskt haha. Går bättre och bättre varje dag, så imorgon har jag double class, kommer vara rätt död men det kommer vara sjukt kul! Lärde mig ett nytt namn på den lektionen idag också, Matthew haha, the tennis pro som jag har kallat honom innan haha.

jaoo just nu så gör jag inte mycket, jag bara chillar lite. Ska nog duscha inom en halvtimma och sen ska vi väl spela skip bo men jag är helt sjukt trött idag. Så det blir tidig läggdags idag, ska komma ihåg att sätta på ljudet på mobilen ikväll ockås för jag kan inte använda min alarm clock för dne låter som ett brandlarm och miss som har rummet brevid mig går upp en timma senare så.

Aja, jag köpte världens snyggaste tröja+ linne igår, så jag ska ta en bild på det sen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0