embrace me with your shelter

Tjenixen

ännu en dag är passé, och idag var en riktigt seg dag. Gick och la mig way för sent igår och jag kunde inte somna.
Hade double spare men gjorde seriöst inget förutom att prata haha.
Tennisen idag gick faktiskt ganska bra, imorgon är sista gången tack och lov, men ah, min serve var rätt bra idag faktiskt. Backhand är dock svårt.

Efter skolan så pratade jag lite med Zach, tror jag ska kalla honom Ovechkin-Zach här i bloggen. Och vi gick typ shortcut till mitt hus, men sen så orkade jag inte gå hem ännu haha, så vi gick till hans hus och pratade hockey, men drog hem typ efter en halvtimma. Hälsade på hans tre gigantiska hundar också haha. Aja han är rolig för han gillar ovechkin och jag crosby haha.
När vi gick förbi elementary school så var det värsta cross country meeting för små kids, och dom skulle springa en kilometer typ. Iallafall så var det inte alla som orkade, så jag hejjade lite på dom haha, så sött att dom faktiskt försökte springa igen då. Älskar man kids så gör man :) Zach sa att jag var en bra coach! haha, och att det var synd att jag hoppade av den classen.

Aja, annars inte mycket som händer här.

IKVÄLL DOCK, TVÅ TIMMAR GREYS ANATOMY SERIEPREMIÄR!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0