Another day another drama

Trodde inte jag bloggade igår men tydligen hade jag gjort det hahha.
Iallfall, skolan idag var kul, hade dubbel tennis (PE) idag och jag spelade med någon dom kallar Dakota, och sen trevor och en kille som kallas campell eller something. Vet inte riktigt.

På Social studies fick vi läxa, vi var en grupp på fyra och vi ska svara på frågor så jag tog dom fyra lättaste haha. I'm new here.

aja, idag hände det typ ingenting. Family studies är den lättaste classen ever, och ah, det är sjukt gött. Sen kom Leadership 11 tillbaka så Nic och Elijah var tillbaka, det var kul att se dom igen haha, Elijah och en annan kille som jag inte kommer ihåg vad han heter har fått för sig att vi svenskar joddlar.

HAHA en annan, bästa kommentaren idag kom från en tjej: Do you have like an own language in Sweden? Jag: Yes, we speak swedish. She: Oh, I thought that was an accent.
HAHA jag bara asgarva haha.

Aja, hare gött, är hungrig och har en fråga kvar på läxan för jag gjorde allt på spare tills Elijah och Nic kom tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: Barbara

Ja mitte midagi uut Adami kohta?! Ma ootan kogu aeg! ;-) Kram

2009-09-16 @ 10:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0