Worst morning ever

Okej, jag ställer min väckarklocka på mobilen på 6.30 everyday. Snoozar till 6.50.
Idag, så stängde jag av alarmet av någon konstig anledning, och gissa vad. Vaknar, ser att klockan är 7.46, tänker inte mer på det förrän det slår mig att jag ska gå om 30 minuter. Jag springer inprincip upp och liksom tänker att jag måste ha frukost. Sväljer cornflakes med mjölken på typ 2 sekunder. Ska precis in i badrummet när Juuli går in före. Jag ber henne öppna så jag kan få tag på mina saker. Får gjort det så står jag i hallen och fixar mig.
Puhh... ingen bra morgon.

Första lektionen var socials. Mr Leitch sa typ tre gåner att han ville prata med mig utanför klassrummet innna jag fatta att han ville prata med mig. Så jag fick gå ut och sen så frågade han ifall allt var okej för jag såg så down, trött och depreressed ut haha. Men jag förklarade för honom att jag hade vaknat en timma senare idag pga min väckarklocka. Men jag tycker det var väldigt snällt av honom att fråga.

På PE så spelar vi softball (som baseball) och jag kan faktiskt träffa bollen. Elijah är så himla snäll, så jag fick låna hans tjocktröja på lunchen för vi gick till Mr G, och iallafall så fick jag låna den. Sen så hade jag den på C spare för jag var fortfarande kall. Sen så på idrotten så står man mest stilla när man spelar softball, så jag fick låna den då med haha. Han är för snäll. HAHA råkade kasta en softball i Dakotas huvud också, men han var inte uppmärksam så han får skylla sig själv hahaha. Han är allt sargad den killen, först i en bilolycka i lördags, och nu så fick han en boll i huvudet haha.

Ifall jag inte blir tjock här kommer jag seriöst aldrig bli tjock, känns som att jag äter som aldrig förr. Men jag tror det är för att hemma så får man riktig skollunch, och jag äter ju alltid när jag kommer hem från skolan. men här äter jag en macka till lunch och sen äter jag middag klockan 6. Ofta äter jag en frukt när jag kommer hem. Ska se ifall någon har lust att gå på promenad eller något imorgon haha.

Nej, ska läsa mina tennis-papper nu innan jag går och lägger mig. Jag ska aldrig stänga av mitt alarm förrän jag faktiskt är uppe ur sängen igen. Man lär av sina misstag, och tur är väl det.

Vi hörs folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0