Volleyball tournament

DP Todd har organiserat en volleyball turnering i två dagar, dvs igår och idag.
Både killarna och tjejerna vann :) Så duktiga är dom, såg alla killarnas matcher förutom den som var 09:30 imorse haha. En kille är helt sjukt bra, han har världens serv guud.

igår kväll så drog jag till otway med Zack och hans kompis, där träffade jag Dakota, Jesse, Mike, Cory, James osv.. Ganska många men även många nya :)

Jag är helt sjukt trött idag och min mage gör ont så förmodligen stannar jag hemma hela kvällen. Men om en timme kanske något dyker upp som kan vara kul. Man vet aldrig i  Canada haha.

Just nu lyssnar jag på kent och smsar, det är livet eh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0