Thanksgiving weekend

Det är canadensisk thanksgivin på måndag, vilket betyder långhelg! Toppen. Igår så åkte jag in till shoppingcentret med Brittany för hon skulle börja jobba klockan sex. Tog av mina lösnaglar och handlade en himla massa hygien artiklar som jag behövde. Shampo, balsam, handkräm för mina händer är så nariga så dom blöder på knogarna pga av vädret.
När jag skulle hem fick jag typ vänta på bussen i 45 minuter, och hade jag vetat att jag skulle vakna upp med en förkylning idag så hade jag tagigt en taxi. Jag drack min första starbucks igår också, tog deras signature hot chocolate, and it was so good. Det var typ grädde på toppen, och det var kallt ute så jag drack den med en gång typ hahaha.

När jag kom hem så gjorde jag middag, kom hem vid 8. Kokade pasta och åt tonfisk. Heather var ute och åt med en kompis igår så. Sen ringde mamma och pappa och då pratade jag lite med dom.
Pratade med Mike som jag har PE med och vi pratade från kanske 9 till 2, eller om det var 10 till 2. Heather blev inte jätteglad när jag sa att jag var uppe så sent haha. han var den som hit me när vi spelade softball haha. Han förklarade hur det gick till för jag minns det inte själv. Han sprang mot andra basen där jag precis skulle fånga en boll haha, och han fick inte stopp så han halkade och tog med mig, jag landar på hans bröst och rullar av honom hahshshahahaha, det ända jag minns är att jag vakna i gräset av att han frågade ifall jag var okej haha.

Aja, jag skrattade en del bakom dator igår kan jag säga. Good times :)

Hade tänkt att gå på Adam's ugly sweater grej idag, men han skrev till mig på facebook att han var så full igår så han klarade inte av en till fylla idag, haha.

Imorgon ska vi hem till "mormor och morfar" på en liten thanksgiving dinner, vi ska inte ha en hel kalkon men någon kalkon rulle eller något haha. Men på måndag ska vi ha pork <3.

Nästa vecka bär det av till vancouver också, jag har hittat skitsnygga skidkläder från roxy jag vill ha och vi kommer antagligen kunna köpa dom när jag är där andra gången, men jag vill så gärna se hur dom ser ut tillsamamns, ska föröska få en affär här i Prince George att beställla in dom till mig haha. Har hittat snygga skigoggles from oakley också, och det finns en oakley affär i Metrotown (Stort shoppingcenter) så jag ska nog kunna köpa dom där :) jag vill bara prova dom hur dom sitter på ögonen först annars hade jag kunnat beställa dom på internet :)

Var ute och gick en promenad förut på ca 40 minuter, det var ca -3 grader och jag gick i canada goose jackan men det var alldeles för varmt, men jag hade bara t-shirt under så. Men det var en go promenad och jag var helt rosig om kinderna sen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0