It's a beautiful day in Prince George

Oj va fint väder det är idag, en solklar höstdag! Solen skiner, en frisk vind och en behaglig tempratur.
Jag gick på en en timmes promenad i det sköna vädret, och ja, det var helt underbart faktiskt. Kinderna blev lite rosigt röda och jag blev så himla varm när jag gick i solen. Skönt var det, skönt skönt skönt!

Har städat mitt rum idag duktig som jag är, väntar bara nu på att damsugarn ska komma upp på övervåningen så jag får damsugit mitt rum, och sen så måste jag tvätta handfatet i badrummet... Det är inprincip det ända jag behöver göra, men ärligt så plockar jag hellre ut diskmaskinen.
Bytte till varmare lakan i sängen idag också, jag vet inte varför för jag har sagt att jag inte fryser, till skillnad från finskan som faktiskt sover med fotbolls strumpor, tumvantar, långa byxor, en tjocktröja och 5 filtar, och fryser ändå. Jag känner på mig att det kommer vara way too hot for a while.

Vaknade vid 07.30 men låg kvar i sängen till 8.40 för jag hörde att dom andra var uppe och hade en konversation, och jag ville inte störa för så fort jag dyker upp så tystnar den ene.

Just nu är jag allmänt uttråkad och vill bara bli klar med städningen.
Det finns en sak jag stör mig på, vi har typ alltid morrötter i maten fast jag är allergisk mot det. Och igår så åt vi sheperds pie eller något, halv fabrikat som värmdes i ugnen. Det var massa små morotsbitar i, och jag tror bannemig jag knappt tål mat med spår av morötter, dock är det ingen som tror på mig och jag blir inprincip utskrattad när jag sitter och pillar bort morotsbitarna. Fortsätter det med att jag har ont i magen efter att vi har ätit maträtter med morötter i så lär jag få säga till tillslut.

hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0