Free photo at Sears

Hahahahaha jag måste berätta vad som hände förut när jag var med Mike och Devan.

En teddybjörn satt i en soffa inne på Sears, så Mike tog upp den och den hade en lapp på sig. På lappen stod det ungefär: I'm lost, bring me back to the photo section and you'll get a reward". Haha vi var lite skeptiska men vi tänkte att whatever, man får ju något om man går dit. Haha så vi gick dit, och när vi kom dit så kom hon som jobbade där typ jätteglatt fram till oss och ba: HIII you found the teddybear! Okay, so your reward is a 10x13 photo! haha, Vi ba: öhhhh hahahaha. Jag gapskrattade hahaha. Hon avr så himla överseriös.
Så imorgon klockan fem ska vi åka dit och ta en bild hahahahahhaa, vi ska försöka få med folk från skolan hahaha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej,du verkar ha det jättebra där borta :)

jag har en fråga, umgås du bara med killar eller med tjejer också? hare så bra :)

2009-10-17 @ 22:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0