break it break it off

Mina kvällsplaner för imorgon blev precis inställda så jag tror jag ska dra in till the mall imorgon efter skolan istället. Jag har c-spare och c är sista lektionen så antagligen går jag bara hem och lämnar av mina väskor och sen tar jag bussen. Har lite grejer jag vill inhandla, och jag vill få av mina två lösnaglar, fråga mig inte varför men jag är trött på att inte vara "äkta" haha. Dessutom tog jag bort nagellacket på mina andra naglar så nu har jag fått nog av fejknaglarna.

Oj dinner var sååå god, vi hade lax och klyftpotatis(någon färdigkryddad potatis) Iallafall, laxen var väl inte något jättespeciellt, men klyftpotatisen, herrejösses, Maud (min kära granne i götet), dina klyftpotatisar finns färdiga här, färdiga att bara slänga in i ugnen. Seriöst, dom smakade precis som Mauds klyftpotatisar, precis samma smak. Hahahahaa jag kunde inte sluta äta dom, åt nog mer än vad Juuli och Heather tillsammans hahaha. Smakade precis som hemma, dock är så klart orginalet bättre,  men detta var nog så nära man kan komma.

Har precis duschat och om 40 minuter är det dags för greys anatomy. Missade ju förra veckan, och ja, kollade på det på internet men jag vet inte är inte speciellt fokuserad då haha.

Idag på idrotten, jag har aldrig varit så kall tror jag. Kortbyxor och t-shirt när det är 3 grader och blåsigt som attan. Just nu är det minus 2 men pga av vinden så är det typ minus 7. Det ska bli minus 10 inatt. Kallt imorgon! Tror jag får ha tightsen under på idrotten ahha, kommer se dumt ut men jag orkar inte frysa. eller jag kommer packa ner dom iallafall.  Det börjar nalkas vinter här, that's for sure. Haha, när jag kom in i omklädningsrummet så skulle jag stänga knapparna på mina jeans, kunde inte få igen knapparna för jag var så kall haha. Kunde inte göra tummen upp heller. Men ena handen blir helt iskall för när man spelar softball så har man en handske på ena handen, och det är hur kallt som helst. Tog kanske 20 minuter när jag kom hem innan jag var fullt tillbaka haha.

Har ätit 6 st djungelvrål för jag hade ett sånt otroligt sug haha. Men nu är påsen stängd igen och ska inte öppnas förrän jag blir sjuk eller något, vilket lär hända snart för jag tror Juuli håller på att bli sjuk. Eller så är hon väldigt kall hela tiden, hon går runt i fotbollsstrumpor, två tjocktröjor och en scarf inomhus. Men alla är vi väl olika.. Jag går fortfarande bara med tjocktröja till skolan.

Nepp, greys anatomy is coming up! Hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0