Rememberance Day, Vancouver tomorrow

Imorgon är det rememberance day som symboliserar canada i WW1. I skolan hade vi en cermony med två "soldater" som höll BC flaggan och en canadensiskt flagga, vi hade en gubbe som höll ett tal. Mitt i talet svimmade en utav flagghållarna hahaha, det var jätte hemskt dock, men det var så himla plötsligt. Aja, det är sånt som händer.

Imorgon drar jag, heather och juuli till Vancouver igen i fem dagar. Vi åker första flighten dit imorron bitti, flygplats bussen hämtar oss 5.30, uhh. Och sista flighten hem på söndag, vilket är hur skönt som helst.
Imorgon vet jag att vi iallafall ska hälsa på Martin och Isabelle, två utav dagsibarnen som var här men flyttade till Vancouver i september, känns lite onödigt att vi ska spendera en dag där men aja, det blir så när man åker med andra, eller hur mamma och pappa.

Anyways so idag har jag varit i skolan, packat och gått en promenad.

Jag vet inte varför jag inte skriver här så ofta längre, men jag kanske borde skärpa till mig lite. Jag har iallafall inga läxor just nu att ta med mig till vancouver, vilket känns skönt, men lär få lite när jag kommertillbaka men är missar bara två skoldagar eftersom man är ledig imorgon.

Aja, men jag kanske skriver när jag är i vancouver imorgon, gud jag vill gå på bio men måste kolla ifall någon vill gå, och nästa "filmrunda" är vid nio så kanske hittar någon tills dess. Det är ju Telus Tuesday så man får gratis popcorn.
Eller så skulle jag kunna kolla på Ice Age 3, eller My sisters keeper som jag såg igår, den var riktigt bra och göllig :)

Pussheeej!

Kommentarer
Postat av: You know who ;)

Du, världens sjukaste sak hände idag!! Jag åkte till Alexadria, som är typ en halvtimme från där jag bor och skulle kolla runt lite med ett par kompisar. Så när vi går där så säger min kompis "åh, detta ä ett jättebra pizzaställe" och jag bara "okej" och sen kommer vi ner till typ vattnet/hamnen och jag bara stannar och stirrar. Så slår det mig att jag har varit där innan! Så jag säger typ "jag har varit här innan" och mina kompisar bara "jaha, du har ju bott här tre månader nu, liksom" så jag bara "nej, nej, förra sommaren" och då inser jag att det där pizzastället var det stället som vi tog alla bilderna när du härmar Paula och det, kommer du ihåg?!? Så himla sjuuuukt! Haha! Och så när vi gick runt där, så jag bara, och vi var här och här och här.. Sååå konstig känsla! It made me miss you even more!! :'( Hoppas du har det super! =D PUSS!!! <3

2009-11-29 @ 00:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0