120 people stayed home because of the swineflu?

Det var 120 personer i min skola som stannade hemma för att dom var sjuka idag, 120 personer utav 730 elever. vilket är ungefär 16%. Ifall det är pga av svininfluensan eller för att det är vanliga influensan är det ingen som riktigt vet, men vad jag vet är att jättemånga är sjuka iallafall. Jag var ju sjuk nu i helgen och innan helgen förra veckan.

Annnars, idag var en riktigt bra dag. Ibland har man sånna dagar. Jag hade på känn redan igår att denna veckan kommer vara en bra vecka, och ja, den började inte helt pjåkigt faktiskt.

Jag vaknade och hade en enorm skål med corn flakes, jag råkade nog ta alldeles för mycket, men det var helt underbart gott iallafall! Gick till skolan själv, för Juuli was sjuk.
Började med family studies och jobbade väldigt bra där idag, fick gjort mycket på mitt och Sidney Crosbys bröllop som jag håller på att planera haha. Det är ganska töntigt faktiskt, att vi planerar ett bröllop med en kändis, men aja, jag får det gjort iallafall :)
Socials, vi fick tillbaka WW1 provet, fick 56/62 på provet. vilket är 90-91% så det är skit bra :)
På idrotten så åkte vi och spelade fotboll på UNBC, och jag gjorde två måååål! haha gjorde det sista avgörande :)
Efter när jag kom tillbaka så hade Kiros, ett band, spelade på min skola under lunchen, och efter så sa jag att jag skulle hjälpa till med take down, men det blev inte så mycket take down, jag pratade mer med bandmedlemmarna som var vädligt trevliga och roliga, dom var väldigt intresserade av mig hahaha, man är alltid väldigt intressant när man är utbytesstudent!
Kom hem och gjorde lite läxor och sen har jag bara chillat hela eftermiddagen, förhoppningsvis så håller min förkylning på att gå över. På söndag är det bip testet på basketen så jag hoppas jag ska kunna andas med min näsa iallafall.

Nej, nu ska jag fortsätta prata med mina föräldrar på skype!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0