45 dagar

Japp, det närmar sig, 4 dagar mindre än senast eller vad?
Heather har kommit tillbaka efter hennes mystiska försvinnande under helgen haha, nej jag skojja bara.
Hon har skickat bilder på mitt rum och det ser riktigt bra ut, annorlunda jämför med här hemma, men annorlunda är bra :D

På söndag ska jag och mamma hem till Isabella och hennes familj, den lyckosten åker redan nästa vecka!

Inte mycket nytt annars, ska nog maila Amanda och fråga om hon vet ifall min visum ansökan är komplett eftersom jag ska åka iväg nu. Men japp, jag håller tummarna! Måste fråga om man ska åka via Köpenhamn eller Arlanda också..

På återseende haha.

Kommentarer
Postat av: malin

hhe jaha okej :D har hon blogg ?:D aah men sts e fan göörbraa ;D

när åkte du då?:D

haha ja veet :O sjukt läskigt me :D

taack du me :D

2009-07-17 @ 12:45:51
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/
Postat av: Thea

hej, jag länkar redan dig, men har flera som heter samma, så undrar bara vad ditt efternamn börjar på ? du får gärna länka till min blogg btw :)

2009-08-01 @ 14:29:07
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej Erika. Jag undrar vad du ska göra i Canada? Funderar själv på att åka, och ska spela hockey... Men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga. Hur började du?

Skicka gärna ett mail eller ngt på [email protected] =)

Karin

2009-08-02 @ 13:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0