Winterformal dance tonight!

Okey, inte skrivit på ett tag. Har varit väldigt busy och inte haft tid alls.
Igår kväll hade vi första serie matchen i basketen, jag får ju inte spela med mitt knä, men tjejerna vann med typ 60-22 haha så himla bra är dom, eller vi menar jag :)

Ikväll är det dags för winterformal. Det är en sådär halv uppklädd dans, inte för uppklätt men killarna ska ha kostym och tjejerna ska ha klänning. Jag ska ha min blåa miss60 klänning, och jag kommer förhoppningsvis ta några bilder ikväll så kanske någon av dom kommer bli bra så kan jag lägga upp. Har inte bestämt mig för vad jag ska göra med mitt hår heller, vilket är skitsvårt!
Men jag ska va hos ben klockan typ halv fem, men jag känner inte alls för att gå på dansen längre för mina knän gör super ont och jag är bara frustrerad för jag inte kan spela basket. Ni ska veta att det är hur underbart som helst att bara stutsa en boll igen.

Aja, jag tänkte fråga heather om råd men det är quiet time nere på dagiset så jag tror jag ska äta något nu istället och fråga henne vad hon tycker att jag ska göra med mitt hår.
Så vi hörs imorgon, har en överraskning att prata om :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0