two days in one.

OKej jag uppdaterade aldrig i lördags. Men vi hade två matcher med basketen kvar i turneringen, vi vann första matchen med typ 50 poäng och andra matchen kanske vi vann med 30, så allt som allt vann vi turneringen :D
På kvällen så åkte jag till Mike och vi hängde vårat vanliga gäng med tyson, dakota, jag, mike och breiden var där också. Vi åkte runt lite, inte jättekul.

Söndag, jag vaknar upp med ett mega knä och jag är inte väldigt glad för äntligen har jag kommit igång med basketen. Har dock haft ont i knät for a couple of days så det kanske inte var jätte oväntat.
Jag fick ta bussen till läkarkliniken och där så fick jag beskedet att det var a knee sprain. Vilket är typ ett vrickat knä/överansträngt. Så jag får inte anstränga mig på sisådär 1-2 veckor, vilket suger snopp. ursäkta mitt språk.
Men men.

Sen i eftermiddag har jag gjort läxor heeela dagen, helt sjukt. och ätit hur mycket frukt som helst. MUMMAAAA

ska vara uppe till midnatt, göra lääxooor. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0